Jaha, farsdan förbi...
Roligt att se föräldrarna på länge. Jag köpte en bok om fräcka fredagar åt farsan o vi skrattade tillsammans åt perversa skämt.
Nu är jag tillbaka i Åbo o väntar vad nästa vecka har med sej....roliga saker hoppas jag förgivetvis.
Rehabiliteringen kommer att fortsätta så som vanligt.....Imorgon ska vi besöka botaniska trädgården i Runsala, Åbo. Meningen är att vi ska ta fotografier av olika växter o senare manipulera o editera det vi åstadkommit med PhotoShop. (roligt hoppeligen)
Tänker igen försöka hålla mej borta från alkoholens långa fingrar nästa vecka genom att gå på gym o simma o slösa tid utanför hemmet. Hittills har de gått i alla fall nöjaktigt. Några bärs då o då är okej i mitt nuvarande tillstånd och så får vi hoppas att det fortsätter (om inte bättre). Jag e i.a.f. inte bakis nu så morgondagen ser solig ut. Men framåtandan är väl den viktigaste?
Jag tycker om att syssla med bilar o nu gav farsan skapliga halare o skor som jag får skita ner så mycket jag vill med gott samvete :)
Sussie i Sverige mistade sin nätanslutning p.g.a. pengar så det harmar lite...det var så roligt att växla åsikter med henne men per tele blir det lite väl dyrt. Men kanske vi hittar på nån lösning.
I mina planer är också att gå o hälsa på Teddy nån dag (dricka kaffe o prata skit en stund)

Men det var väl allt för idag

1054675.jpg


                                                            -Jocksu